"Assemblees i participació", Maragda Cuscuela (Escola Pia Nostra Senyora)

Es tracta d'una activitat autoregulativa del grup que, realitzada de manera sistemàtica, comporta un grau de participació i implicació important dels alumnes en el procés d'avaluació dels aprenentatges.

Consisteix programar, en els espais de tutoria, uns espais que siguin dels alumnes i dirigits pels delegats de curs. Preparen un ordre del dia on es tracten els temes que el grup ha demanat (siguin de tipus més acadèmic, educatiu, organitzatiu, disciplinar, entre d'altres). Es fa acta escrita de la reunió i es fa arribar al responsable corresponent per obtenir una resposta.

Al mateix temps es demana a l'equip docent que trimestralment dediqui una hora a parlar amb els alumnes sobre el procés d'aprenentatge en cada matèria. Amb aquestes informacions una de les Assemblees es dedica a preparar una intervenció com a grup classe a la sessió d'avaluació del trimestre. Hi ha retorn de la sessió d'avaluació al grup classe per mitjà dels delegats i els tutors.

Per saber-ne més clica aquí.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 

Arxiu del blog