"Simulació de situacions reals", Núria Reig (Institut Consell de Cent)

L'activitat està inmersa al 2on curs dins del crèdit d'Aplicació de les Tècniques d'Interpretació a la LSi a l'inversa que consta de 6h/setmanals. Una de les hores es reserva per fer les activitats de simulació i a l'aula, som dues professores, una oïdora i una sorda. Els objectius principals són interpretar de forma inversa i directa en situacions reals quotidianes i escoltar de forma activa i ser crític amb el que sentim. Es tracta de simular una situació on una persona sorda té una necessitat de comunicar-se en els àmbits que treballem (educatiu, polític, judicial i econòmic). L'alumne que dirigeix la sessió es prepara el contingut fent una recerca exhaustiva i realitza un guió per tal que tots duem a terme el rol assignat. Un altre alumne fa d'intèrpret. Un cop acabada la situació d'interpretació es fa una correcció conjunta de les errades lingüístiques i es realitza un petit debat sobre els contingut.

Per saber-ne més clica aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 

Arxiu del blog